=)

Ahad, 27 September 2015

tips memilih kasut


Hai hakak-hakak dan bro-bro yang SisJah sayangi sekalian..bertemu lagi kita untuk topik yang berbeza..pada ruangan kali ni, sis nak berkongsi tentang sesuatu yang ramai orang kurang peduli..jeng jeng jeng..apakah ia??haaaa..sis akan mengutarakan topik "TIPS MEMILIH KASUT WANITA"

Berikut beberapa tips memilih kasut wanita sesuai bentuk kaki:



1. Wedges

kasut jenis ini boleh digunakan untuk semua bentuk kaki, baik itu yang berkaki pendek mahupun yang berkaki panjang..hakak-hakak yang mempunyai kaki pendek sebaiknya memilih jenis kasut wedges ini dengan cover yang pendek atau hanya menutupi jari -jari kaki saja..sementara bagi hakak-hakak yang mempunyai kaki panjang boleh memilih wedges dengan cover yang penuh ataupun yang bertali-tali..






2. Peep Toe

kasut jenis ini mempunyai bentuk yang terbuka di hujung kaki hingga seolah- olah sebahagian hujung jari kaki nampak mengintip..macam spy gitu..kasut jenis peep toe ini juga boleh digunakan oleh semua bentuk kaki, baik yang berkaki pendek atau berkaki jenjang macam SisJah ni..


.



3. Ankle Strap

kasut jenis ini sesuai digunakan untuk bentuk kaki yang panjang, kurus dan jenjang..jika memiliki kaki yang panjang dan kurus, sebaiknya pilih kasut ankle strap ini agar kaki kelihatan lebih berisi yer hakak-hakak..










4. Pump Shoes

Kasut jenis ini sesuai digunakan oleh hakak-hakak yang mempunyai kaki pendek..sebaiknya hakak-hakak memilih jenis kasut ini dengan bentuk cover terbuka atau hanya menutupi bahagian jari -jari kakinya saja, agar bentuk kaki terlihat ramping..





 

  
empat macam bentuk kasut di atas silalah hakak-hakak cuba sesuaikan sendiri mana yang selesa dengan kaki hakak-hakak..bro-bro pun cubalah ambil hati kesayangan-kesayangan sekalian dengan menghadiahkan kasut yang bersesuaian..bagi insan yang mabuk kasut macam SisJah ni, info sebegini penting sebab andai kata kita salah pilih kasut, risiko jangka masa panjang akan serang kita..so, be careful! Demikian tips memilih kasut wanita sesuai bentuk kaki..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan