=)

Khamis, 20 Ogos 2015

tutorial tudung bawal



Assalamualaikum..
hai semua!! hari ni sebagai permulaan(walaupun dah berkali-kali tukar topik), SisJah akan berkongsi dengan pembaca semua cara-cara memakai tudung bawal atau biasa kita dengar iaitu tutorial tudung bawal..ok..tutorial ni simple sahaja sesuai dengan student yang busy mcm SisJah ni..hahahha..busy laa sgt kn..hakak-hakak semua boleh rujuk grafik dan penerangan serba sedikit yang sis dah sediakan..selamat mencuba!



* pertama sekali, hakak-hakak pin je tudung macam biasa..lepas tu pinkan yang belah kiri ke kanan dan yang kanan pinkan ke sebelah kiri..ringkas bukan?? yang penting, hakak-hakak semua nampak kemas dan menawan..hehehehe



*cara mengaplikasikan tutorial kedua pula macam ni ye hakak-hakak sekalian..pertama sekali pendekkan bahagian kanan dan pinkan. Seterusnya, yang belah panjang hakak-hakak kena tarik ke atas kepala dan pinkan..selesai! SisJah suka style ni..dan kita boleh buat sedikit kelainan dengan sebelum pin mana-mana bahagian, lipatan dua tu kita labuhkan bahagian dalam.

haaaa..so dua je dulu SisJah nak kongsi dengan korang yer..kalau nak tengok tutorial ekslusif dari sis, pakat laa like bertubi-tubi post pertama sis ni..hahahaha..kalau bilangan like menepati standard sis, kita bukak lagi topik yang sama yer..dan kredit kepada model di atas merangkap pengasas jenama Tudung Ruffle..manis tuan empunya badan =)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan